Vet varken ut eller in.......

Ja idag vet jag varken ut eller in.

LCHF eller inte?
Det finns så mycket myter och åsikter om LCHF, men vad ska man egentligen tro på? Jag är förvirrad!
Nu kan tydligen fet mat ge LCHF-cancer enligt Aftonblandet! Helt sjukt juh! Vad fan är LCHF-cancer för ngt??!
Jag blir bara så trött....
Det jag VET är iaf att JAG blir piggare och får mer energi av att skippa kolhydraterna. Min mage mår bättre utan kolhydrater och jag håller mig mätt längre med LCHF.
Men ändå vet jag inte hur jag ska göra! Det enda jag vill är att gå ner i vikt så jag trivs med min kropp och att jag mår bra.
Träningen har jag hållt uppe men senaste veckan har jag varit förkyld så jag har inte haft ork eller vågat träna något, jag hoppas jag slipper förkylningen snart så jag kan ta tag i träningen igen! :)

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här på bloggen, men har jobbat mycket och haft fullt upp med de ena och det andra. Ska försöka bli bättre.

Jag känner att just idag är allt bara skit. En jäkla skitdag!

Men en ny dag imorgon som bara kan bli bättre! :) Ska åka till min fina Robin då eftersom jag är långledig i helgen, ska bli härligt!! :)

Ha de gött!

Kommentera här: