Första träningen avklarad!

Fasen vad jag känner mig duktig och stolt över mig själv! (Förlåt om det låter lite skrytsamt). Idag tränade jag för första gången i år och va skönt det va efteråt! :) ja va faktiskt peppad på att träna! Och det hjälpte att min Robin följde med.
Vi va ute och gick i nästan en timme, första halvtimmen använde jag gåstavarna men sen funkade inte dom, dom blev kortare och kortare juh fler steg jag tog haha! Så halva tiden va utan. Men jag ska köpa ett par rediga gåstavar för jag går lättare och snabbare med dom! :)
Sen när vi kom hem så gjorde vi lite magövningar, får se om jag får någon träningsvärk imon :P

Nu blire lite LCHF- mat! :) champinjon- och köttfärsgratäng! Med vitlök, mums!! :)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bra jobbat <3 Be aldrig om ursäkt för att Du tar ansvar för (tag i) Ditt liv och Din hälsa

Kommentera här: